Sunday, March 9, 2008

بدون شرح!؛




برای توضیحات بیشتر مراجعه کنید به اینجا و اینجا

7 comments:

Amin said...

آقا من نمی دونم چرا نمی تونم با وبلاگ تو ارتباط برقرار کنم!

واحد said...

جالب بود حاجی
:دی دی
مخصوصا ایده لینک ها

ApAch said...

به امین: والا چی بگم، حتما قضیه هندونه و کالیبر در مورد تو صادق نیست دیگه!؛ من شدیدا محتاجم به دعا :دی

Amin said...

فکر کنم آی کیوی ما نمی کشه. ما همون کامنتهات رو تو وبلاگ بقیه می بینیم کلی شاد می شیم، حالا شاید بعدها فهمیدیم اینجا چی می گذره

ApAch said...

ای بابا دیگه چوبکاری نفرمایید لطفا! والا ایده این پست شخصیتهای اساطیری بوده، که از آن جمله اسطوری گشادی است، اینجور هم که میگن آب هندونه مرهمه دردشونه! سنجد هم کار میکنه مثل اینکه ولی من که دسترسی ندارم فعلا!؛

خدا شفام بده! :دی

Amin said...

دستت درد نکنه بابت توضیح. گشادی رو فهمیده بودم، ولی آب هندونه رو نشنیده بودم. بعد داشتم فکر می کردم که خوب مثلاً گشادی رو یه جوری به انجام یه کار سخت (که مثلاً یارو داره به بدبختی اون هندونه ها رو بلند می کنه ) ربط بدم، ولی خوب خیلی نمی خوند.

راستی الان که فکر می کنم، فقط مشکل من نیست، برا پست های قبلیت هم دوستان تقاضای توضیحات بیشتر کرده بودن

:))

Kianoosh said...

کلا فرسته های آپاچ آی کیو می خواد، من فقط صبح ها وبلاگشو چک می کنم